Warm onthaal, fijne babbel, luisterend oor en meteen een concreet programma afgesproken.
Dankjewel.
Inge
De dag erna kon ik stappen zonder pijn! 4120 stappen gedaan!
Na weken problemen en zalf smeren en pijn eindelijk verlost van pijn aan een ingegroeide nagel en overmatige groei van eelt aan de voeten veroorzaakt door psoriasis.
ik kan mijn sociaal leven terug hernemen na maanden, miserie begon half februari.
Bij Anouschka ben je letterlijk en figuurlijk in goede handen. Het is duidelijk dat ze een zeer grote kennis en ervaring heeft. Je voelt dat het belangrijk voor haar is dat je op je gemaakt bent en dat haar behandeling jou noden tegemoet komt.
Anouschka,
het was weer even geleden dat ik bij jou ben geweest.
toen ik bij jou aankwam voor een cupping behandeling voelde alles juist.
je luisterde , je nam je tijd om mij te behandelen dit voelde heel fijn.
ik heb zo genoten van de behandeling en de tips er rond.
jou handen doen zoveel. bedankt voor de fijne ervaring en tot snel.
veel liefs
Yana
Voel me veel lichter en super relaxed dank je
Prima verzorging en fantastische pedicure, zeker een aanrader om langs te gaan!
Vandaag voor een Cupping geweest van mijn benen .
Ik zit met verkleving ,dus dat wil ik weg werken .
En dan zit ik bij Anouschka aan het juiste adres!
Zoiets is niet op 1,2,3 opgelost .
Dit heeft tijd nodig natuurlijk .
Maar we komen graag nog eens terug zodat Anouschka het op de juiste manier kan wegwerken .
Bedankt voor de goede zorgen en uitleg dat je gegeven hebt .
Tot binnen enkele weken
Altijd even heerlijk ontsnappen aan de druk(te) van het alledaagse
Heel professioneel en zorgzaam. Top service weet heel veel over de voeten en andere lichaamsdelen. Door al gewoon naar te kijken.
Dank je Anouchka. Ik ervoer de positieve gevolgen van de eerste cupping (wegens gespannen spieren en nekstijfheid) heel snel en ik hoop dat me op weg zet naar een vollediger herstel. Het is duidelijk voor me dat je veel kennis hebt over het lichaam en je doet dit op een manier die veel vertrouwen geeft. Omdat het de eerste keer was, voelde ik me wat onwennig maar je nam dit gevoel onmiddellijk weg.