5.0
gebaseerd op 205 reviews

Het was een tijdje geleden dat ik nog langs geweest was voor cupping maar het heeft weer echt deugd gedaan. Alles voelt weer wat soepeler en losser. Anouschka houdt ook rekening met je opmerkingen. Top! 😀

Elke - 12 maanden geleden

De persoonlijk aanpak en luisterend oor, maken de behandelingen comfortabel en rustgevend.

Micha - ongeveer een jaar geleden

Warm ontvangst, meteen comfortabel gevoel

Duidelijke uitleg

Lynn - ongeveer een jaar geleden

Zeer goede cupping en begeleiding gekregen.
Zeker een aanrader!

Jonas - ongeveer een jaar geleden

Weer alleen maar heeel positief! Super

Bo - ongeveer een jaar geleden

Zeer goede behandeling gehad dank je
Heeft mij deugd gedaan.

Yana - ongeveer een jaar geleden

Hoe zalig was die pedicure weer!!
Met alle kennis die Anouschka heeft en haar vriendelijkheid slaagt ze er elke keer in om mijn voeten lekker zacht te krijgen en perfect in orde .
Ik heb een staande job dus mijn voeten zijn mijn steunpilaren !!
Die mogen extra in de watten gelegd worden .

Merci Anouschka voor het fijne werk

Ilse - meer dan een jaar geleden

Het was weer geweldig zoals altijd super cupping behandeling gedaan de pijn is losgemaakt wat en verademing wat het met je lichaam kan doen het heeft zoveel resultaat echt een aanrader om het ook te laten doen ze je word super behandelt door en zeer aangename dame die jou de juiste tips en trux geeft wat goed voor jou is

Nathalie - meer dan een jaar geleden

Ik was de eerste keer voor een pedicure geweest, ik ben er supertevreden over. Anouschka houdt rekening met wat je zegt en weet waar ze mee bezig is

Elke - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke ontvangst met een kopje thee. Heel duidelijke en uitgebreide uitleg over de behandeling.
Was een deugddoende en relaxerende behandeling.
TOP!

Minneke - meer dan een jaar geleden